
یه عده هستند که حد و مرز خودشونو نمی دونن و چارچوب هاشونو نمی شناسن. اینا با چند مرحله به گ'/ رفتن تو زندگی متوجه می شن که کجاها باید بکشن کنار. ولی یه عده ی دیگه هم هستن که اصلاً حد و مرزی برای خودشون قائل نیستن! اینا همونایی هستن که ممکنه همه چیز به دست بیارن و خیلی هم ارج و مقام پیدا کنن ولی در نهایت همه چیزشونو به طرز اسفناکی از دست میدن و بدجوری به گ/' می رن. +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ xa0xa0 به دستxa0خودxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب