چرا همه ی آدم هایی را که می بینیم شبیه به هم اند؟ چرا همه دنبال عشق پراکنی به عالم و آدم راه افتاده اند؟ این همه فاز عرفانی و مرید و مرشدی از کجا آب می خورد؟ چرا کسی جلوی روی کسی نمی ایستد و از او نقد کند؟ چرا افراد به فکر فرمول های شادی و خوشبختی و موفقیت فردی راه افتاده اند و هرکسی به فکر منافع شخصی خودش است؟ چرا کسی با این قضایا مخالفتی نمی کند و مشکلی با این جور چیزها ندارد؟ چرا سبک زندگی عامه، پارتنر داشتن و سگ پاکوتاه پشمالو نگه داشتن و همیشه فاز خنده و شادی داشتن این قدر باب و باحال شده؟ چرا این افراد استدلال می کنند مشکلی با کسی ندارند؟ چرا این جماعت شاد و باحال که همه دوست دارند باهاشون وقت بگذرونن، همینی که هست رو قبول کرده اند؟ از یک طرف فاز فمینیستی و حقوق بشری کذایی از خودشون نشون میدن و از اون طرف هیچ تاثیر مثبتی در جامعه ندارند و در جریان اصلی حل شده اند (و خودشون بی خبرند از این که دارن به پایه های حفظ فساد کمک می کنند).
این مسخره بازیا چیه تو دنیا باب شده؟ چه چیزی رو دارن از شما پنهان می کنن؟
چه دروغ هایی رو به عنوان حقیقت به خوردمان داده اند؟
ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33