
از وقتی که از سربازی برگشتم و ارشد رو دفاع کردم و از خونه کندم و مستقل شدم تمام سعی ام بر این بوده که هرچی که از دبیرستان خوندم و یاد گرفتم رو به آزمایش بزارم و بدیاشو حذف و خوبیاشو تقویت کنم. به هیچ باور خاصی کلید نکردم و هنوز همون دبیرستانی ام که به همه چیز و از همه مهمتر زندگی و آدمها علاقه داره. xa0 ایدیووووولوژ=—ی xa0 xa0در ابتدا از یه آدم مذ٪×،هبی به یه ضد/*مذ/—هب تبدیل شدم و در حال حاضر به یه نقطه ی تعادلی رسیدم که از هر جفت اینا بهتره. دوستان مذ/-۰=هبی دارم. دوستان غیرمذ—-هبی دارم و حتی...
ادامه مطلب