سال ها فکر میکردم که چه چیزهایی باید بگم که در روابط موفق باشم. فرقی نمیکرد که طرف دوستم باشه یا استادم یا هر شخص دیگه ای. الان متوجه شدم که برای اینکه به آدم گوش کنن نباید چیزای خاصی بگی ولی حتما باید یه سری چیزها رو نگی. مثل انتقاد، تعصبات، مسایل شخصی، تیکه و متلک و *س و شعر.
به این مثال ها دقت کنید: جواب ندادن بهترین استراتژیه.
| مثال | فرکانس اشتباه در Track Record |
 | متوسط |
 | زیاد |
 | زیاد |
Track Record چیست؟
تعداد ریدمان های فرد در زمان.

بیشتر در Ted و TedEd
تاراج...
ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 11:48