انسان ها موجوداتی هستند که بدون همدیگه نمی تونن زندگی کنن. با همدیگه هم نمی تونن.
ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 23:37