2. جلب اعتماد (معمولاً با پیشنهاد کمک)
3. اقدام هوشمندانه از پیش برنامه ریزی شده و ریختن زهر (معمولاً به کمک سایر اعضاء تیم)
_______________________________________________
گرگ ترین آدم ها رو هم دیده ام که گیر این پروسه افتاده اند. چون حرص و طمع و یا شهوت داشته اند، و طرف خیلی خوب تونسته با دروغ های کارشده اعتمادشون رو به خودش جلب کنه.
تو ایران روزانه شاید هزاران مورد این چنینی اتفاق می افته و قشر کثیری از مردم هم به دنبال یادگیری و استفاده ازش به منظور تلکه گیری از دیگران هستند. باز هم به دلایلی مثل حرص و طمع، شهوت و ... . ولی دقیقاً به همین دلایل، خودشون همچنان قربانی این سیستم می شن.