و ما همگی تعریف مشترکی از آدم خوب داریم: آدم سر به زیرِ توسری خور
و نیازی به یادآوری نیست که آدم های بد هم کم نیستند: افراد مریض و بی ملاحظه که منافعشون با منافع ما هم جهت نیست
بنا بر این تعاریف، خوب و بد وجود دارن. ولی به طور کلی می شه گفت همه مریض اند. فقط به نسبت های مختلف. یکی که خیلی حالش بده، غیرقابل تحمل می شه و یکی که خیلی حالش خوبه، قطعاً پولداره! (ولی برعکسش الزاماً صادق نیست.)
ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93