فراتر از خوب و بد

خرید بک لینک
نمی شه انکار کرد که آدم های خوب هم وجود دارن

و ما همگی تعریف مشترکی از آدم خوب داریم: آدم سر به زیرِ توسری خور

و نیازی به یادآوری نیست که آدم های بد هم کم نیستند: افراد مریض و بی ملاحظه که منافعشون با منافع ما هم جهت نیست

بنا بر این تعاریف، خوب و بد وجود دارن. ولی به طور کلی می شه گفت همه مریض اند. فقط به نسبت های مختلف. یکی که خیلی حالش بده، غیرقابل تحمل می شه و یکی که خیلی حالش خوبه، قطعاً پولداره! (ولی برعکسش الزاماً صادق نیست.)

+ نوشته شده در چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶   به دست خود |
تاراج...

ما را در سایت تاراج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 15:52

صفحه بندی