منم رفتم آزاد. ۵ سال تو کارشناسی که در یک جو مسخره در کنار یک مشت استاد و شاگرد گاگول تقریباً هیچی یاد نگرفتم. از مدرکم خیری ندیدم و دو سال رفتم خدمت. برگشتم افتادم دنبال کار و سه چهار سال هم تو کارهای مختلف گیج خوردم.
اون موقع حرف بابام روم تاثیر گذاشت و رفتم دانشگاه آزاد و این طوری شد که ده سال از جوانیم رو از دست دادم.
نمی خوام بابام رو سرزنش کنم. منم اون موقع بی هدف و گیج و گم بودم و ک/ون نشیمن نداشتم یک سال بخونم برم یه دانشگاه خوب.
فقط خواستم بگم اون موقع درک الآنمو نداشتم. درک بابام هم به درد زمانه ی خودش می خورد. حتی درک اینو نداشتم چندصدهزارتومن به یک مشاور خفن بدم راهو بهم نشون بده. همون طور که الآن دارم هزینه ی اشتباهات گذشته ام رو می دم، در آینده هم هزینه ی اشتباهات امروزم رو خواهم داد.
تاراج...ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97