خودم بلدم

خرید بک لینک
وقتی از دیگران دعوت می کنم تا از روانشناس ها آموزش بگیرن تا بهتر متوجه خودشون بشن بلکه بتونن بهتر زندگی کنن، پس از ۴ ساعت تهوع مهملات ذهنی خودشون روی من و تعریف و تمجید از تحریفات شناختی خودشون، و این که چقدر پیشرونده و خوشبخت هستند، به طور غیرمستقیم پیام زیر رو به من می دن:

"ما اون قدر عقل کل هستیم که نیازی به آموزش گرفتن حس نمی کنیم. خودم#ون بلدیم چطوری زندگی کنیم. اون یارو هم خودش مشکل داره و دنبال پوله و عقایدش سوراخ دارن. طرف رو بگو بیاد خودم# طریق سعادت رو بهش نشون بدم. این چیزی که من فکر می کنم درسته و تاکنون بهش رسیده ام، آخرشه. من عمرمو دادم تا این چیزارو بفهمم. همینو بچسبی زندگیت عالی تر از عالی میشه."

تاراج...

ما را در سایت تاراج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 17:10

صفحه بندی