"ما اون قدر عقل کل هستیم که نیازی به آموزش گرفتن حس نمی کنیم. خودم#ون بلدیم چطوری زندگی کنیم. اون یارو هم خودش مشکل داره و دنبال پوله و عقایدش سوراخ دارن. طرف رو بگو بیاد خودم# طریق سعادت رو بهش نشون بدم. این چیزی که من فکر می کنم درسته و تاکنون بهش رسیده ام، آخرشه. من عمرمو دادم تا این چیزارو بفهمم. همینو بچسبی زندگیت عالی تر از عالی میشه."
تاراج...ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82